Otobüs firmaları hangi bakanlığa şikâyet edilir?

T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi (KTBİM ALO 176), T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı'na gelecek her türlü talep, şikâyet, görüş, öneri, ihbar ve soruları etkin ve hızlı çözüme kavuşturmak amacıyla “vatandaş memnuniyeti” odaklı olarak yaklaşık dört yıldır faaliyet göstermektedir.

Otobüs firmaları hangi bakanlığa şikayet edilir?

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Otobüs.

Otobüsler Hangi Bakanlığa Bağlı?

ŞEHİRLERARASI YOLCU TAŞIMACILIĞI YAPAN OTOBÜSLERİN DENETİMİ T.C. İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü'nün Birliğimize göndermiş olduğu 18.01.2016 tarih 11088401-68379-32065-79-126/17420 sayılı “Şehirlerarası Yolcu Taşımacılığı Yapan Otobüslerin Denetimi” ile ilgili yazısı ekte aynen aktarılmaktadır.

Otobüsleri kim denetliyor?

Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, Bursa Şehirlerarası Otobüs Terminali çıkışındaki trafik noktasında 24 saat esasına göre uygulamalar gerçekleştiriyor. Otogardan çıkış yapan otobüsleri durduran ekipler, araçlardaki takograf cihazlarını inceleyip, şoförlerin yolculuk sürelerini denetliyor.

Metro Turizm nereye şikayet edebilirim?

Firmamız hakkında bize iletmek istediğiniz düşünceleriniz,eleştirileriniz, fikirleriniz var ise lütfen sağ tarafda yer alan iletişim formunu doldurunuz. Doldurulan form en kısa sürede incelenerek değerlendirildikten sonra size bilgi verilecektir. 0850 222 34 55 numaralı çağrı merkezimizi 7/24 ulaşabilirsiniz.

176 telefon numarası nedir?

Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi Alo 176, vatandaşlarımız ile yerli ve yabancı turistlerin Bakanlığımızla ilgili her türlü bilgi, öneri ve şikayetlerine cevap veriyor.

Dolmuş şoförleri nereye şikayet edilir?

Minibüs, taksi, dolmuş, halk otobüsleri, servis minibüsleri, okul servisleri ve kamyonlar ile ilgili şikayetler "1530" a kısa mesajla iletilebilecek.

Iett nereye şikayet edebilirim?

İstek, Öneri ve Şikayetleriniz için İBB Çağrı Merkezi ALO 153 Form: Tıklayınız.

  1. ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi.
  2. ISO 14001 Kalite Yönetim Sistemi.
  3. ISO 45001 Kalite Yönetim Sistemi.
  4. ISO 50001 Kalite Yönetim Sistemi.

Otobüs bilet fiyatları nereye şikayet edilir?

T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi (KTBİM ALO 176), T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı'na gelecek her türlü talep, şikâyet, görüş, öneri, ihbar ve soruları etkin ve hızlı çözüme kavuşturmak amacıyla “vatandaş memnuniyeti” odaklı olarak yaklaşık dört yıldır faaliyet göstermektedir.